ZWROT BILETU
- Zwrotu biletu można dokonać do 20 min przed odjazdem pociągu.
- Anulacja wiąże się z potrąceniem opłaty naliczanej przez Przewoźnika oraz serwis EuroPodróże.
- Zwrot kwoty za bilety następuje w ciągu 3 dni roboczych.
WYMIANA BILETU
- Wymiany biletu można dokonać do 30 min przed odjazdem pociągu.
- Zmiany można dokonać wyłącznie w obrębie takich parametrów jak: data, godzina, typ zniżki (wymiar ulgi), imię i nazwisko pasażera.
- Nowy bilet nie może się różnić w zakresie: liczby osób oraz stacji.
Zwrot i wymiana możliwa jest tylko dla biletów zakupionych za pośrednictwem serwisów EuroPodróże.pl, PolishTrains.eu, EuroPoezdka.com i EuroPodorozh.com.ua
Dla naszych klientów udostępniona jest bezpłatna infolinia: +48 12 345 16 61 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Wypełnij formularz zwrotu
Dane powinny być zgodne z podanymi podczas zakupu biletu. W przypadku rozbieżności zwrot biletu nie będzie realizowany.
Wybierz bilet do zwrotu
Wybrany bilet zostanie automatycznie zwrócony. Kwota zwrotu zostanie przelana na konto lub kartę, którą dokonano płatności za bilet.
Odbierz potwierdzenie zwrotu
Potwierdzenie zwrotu zostanie przesłane na e-mail. W przypadku braku wiadomości prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
Wypełnij formularz wymiany
Dane powinny być zgodne z podanymi podczas zakupu biletu. W przypadku rozbieżności wymiana może nie zostać zrealizowana.
Wybierz nowe połączenie
Po wybraniu biletu nastąpi przekierowanie do trybu wymiany, gdzie należy wybrać z listy nowe połączenie oraz potwierdzić wymianę.
Odbierz wymieniony bilet
Nowy bilet zostanie przesłany na e-mail oraz SMS. W przypadku braku wiadomości prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.