ZWROT BILETU

  • Zwrotu biletu można dokonać do 20 min przed odjazdem pociągu.
  • Anulacja wiąże się z potrąceniem opłaty naliczanej przez Przewoźnika oraz serwis EuroPodróże.
  • Zwrot kwoty za bilety następuje w ciągu 3 dni roboczych.
Pokaż pełne warunki zwrotu Ukryj warunki zwrotu

WYMIANA BILETU

  • Wymiany biletu można dokonać do 30 min przed odjazdem pociągu.
  • Zmiany można dokonać wyłącznie w obrębie takich parametrów jak: data, godzina, typ zniżki (wymiar ulgi), imię i nazwisko pasażera.
  • Nowy bilet nie może się różnić w zakresie: liczby osób oraz stacji.
Pokaż pełne warunki wymiany Ukryj warunki wymiany

info icon red Zwrot i wymiana możliwa jest tylko dla biletów zakupionych za pośrednictwem serwisów EuroPodróże.pl, PolishTrains.eu, EuroPoezdka.com i EuroPodorozh.com.ua
Dla naszych klientów udostępniona jest bezpłatna infolinia: +48 12 345 16 61 (opłata zgodna z taryfą operatora).

1
Wypełnij formularz zwrotu

Dane powinny być zgodne z podanymi podczas zakupu biletu. W przypadku rozbieżności zwrot biletu nie będzie realizowany.

2
Wybierz bilet do zwrotu

Wybrany bilet zostanie automatycznie zwrócony. Kwota zwrotu zostanie przelana na konto lub kartę, którą dokonano płatności za bilet.

3
Odbierz potwierdzenie zwrotu

Potwierdzenie zwrotu zostanie przesłane na e-mail. W przypadku braku wiadomości prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

?
?
W razie pytań skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod bezpłatnym numerem +48 12 345 16 61 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub mailowo na adres: kontakt@europodroze.pl Pracujemy: Pn-Pt 08:00-23:00, Sb-Nd 09:00-23:00.
1
Wypełnij formularz wymiany

Dane powinny być zgodne z podanymi podczas zakupu biletu. W przypadku rozbieżności wymiana może nie zostać zrealizowana.

2
Wybierz nowe połączenie

Po wybraniu biletu nastąpi przekierowanie do trybu wymiany, gdzie należy wybrać z listy nowe połączenie oraz potwierdzić wymianę.

3
Odbierz wymieniony bilet

Nowy bilet zostanie przesłany na e-mail oraz SMS. W przypadku braku wiadomości prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

?
?
W razie pytań skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod bezpłatnym numerem +48 12 345 16 61 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub mailowo na adres: kontakt@europodroze.pl Pracujemy: Pn-Pt 08:00-23:00, Sb-Nd 09:00-23:00.