Korzystasz z nowej wersji EuroPodróże

Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże

Korzystasz z nowej wersji EuroPodróże

 
Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
banner

Zwrot i wymiana biletów

Tanie bilety kolejowe po Polsce i Europe.

ZWROT BILETU

  • Zwrotu biletu można dokonać <b>do 20 min przed odjazdem pociągu.</b>
  • Anulacja <b>wiąże się z potrąceniem opłaty</b> naliczanej przez Przewoźnika oraz serwis EuroPodróże.
  • Zwrot kwoty za bilety następuje w ciągu 3 dni roboczych.

Bilet krajowy (PKP Intercity)

  • Zwrotu biletu można dokonać do 20 min przed odjazdem pociągu.
  • Anulacja biletu krajowego wiąże się z potrąceniem opłaty naliczanej przez Przewoźnika (w wysokości 15% ceny biletu) oraz opłaty pobieranej przez serwis EuroPodróże.
  • Kwota należna Użytkownikowi za zwracany bilet jest przesyłana tym samym kanałem, którym dokonał płatności za bilet, w terminie do 3 dni.
  • Nie ma możliwości zwrotu biletu skontrolowanego przez konduktora. Zwrot środków może nastąpić wyłącznie na drodze reklamacji.
  • Po terminie odjazdu pociągu zwrot biletu jest możliwy wyłącznie w drodze reklamacji. Warunki reklamacji zależą od regulaminu danego Przewoźnika. Do uznania reklamacji konieczne jest poświadczenie braku wykorzystania biletu, które wydawane jest w kasie kolejowej nie później niż do daty i godziny ważności biletu lub dokument wystawiany przez konduktora ze wskazaniem przyczyny braku wykorzystania biletu. W przypadku biletów na pociągi EIP i EIC, zakupionych w ofercie "SuperPromo" lub "Promo", poświadczenie rezygnacji można otrzymać po zgłoszeniu i okazaniu biletu w kasie biletowej lub w punkcie obsługi w okresie 30 minut od planowanego odjazdu pociągu.

Bilet międzynarodowy (PKP Intercity)

  • Zwrotu biletu można dokonać do 30 min przed odjazdem pociągu.
  • Anulacja biletu zagranicznego wiąże się z potrąceniem opłaty naliczanej przez Przewoźnika (w wysokości 10% ceny biletu w przypadku zwrotu biletu najpóźniej dzień przed odjazdem pociągu lub 50% w przypadku zwrotu biletu w dniu odjazdu pociągu) oraz opłaty pobieranej przez serwis EuroPodróże.
  • Kwota należna Użytkownikowi za zwracany bilet jest przesyłana tym samym kanałem, którym dokonał płatności za bilet, w terminie do 3 dni.
  • Po terminie odjazdu pociągu zwrot biletu jest możliwy wyłącznie w drodze reklamacji. Warunki reklamacji zależą od regulaminu danego Przewoźnika. Do uznania reklamacji konieczne jest poświadczenie braku wykorzystania biletu, które wydawane jest w kasie kolejowej nie później niż do daty i godziny ważności biletu lub dokument wystawiany przez konduktora ze wskazaniem przyczyny braku wykorzystania biletu.
  • Bilety zakupione w taryfie Super Promo International nie podlegają zwrotom.

Bilety regionalne i zagraniczne

  • Zwrotu biletu można dokonać przed terminem odjazdu. Czas na dokonanie anulacji zależy od wybranej taryfy Przewoźnika.
  • W przypadku Kolei Wielkopolskich zwrotu można dokonać najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego rozpoczęcie ważności biletu.
  • Anulacja biletu regionalnego lub zagranicznego wiąże się z potrąceniem opłaty naliczanej przez Przewoźnika (jej wysokość zależy od rodzaju biletu, taryfy i Przewoźnika) oraz opłaty pobieranej przez serwis EuroPodróże.
  • Kwota należna Użytkownikowi za zwracany bilet jest przesyłana tym samym kanałem, którym dokonał płatności za bilet, w terminie do 3 dni.
  • Po terminie odjazdu pociągu zwrot biletu jest możliwy wyłącznie w drodze reklamacji. Warunki reklamacji zależą od regulaminu danego Przewoźnika.

WYMIANA BILETU

  • Wymiany biletu można dokonać <b>do 30 min przed odjazdem pociągu.</b>
  • <b>Zmiany można dokonać</b> wyłącznie w obrębie takich parametrów jak: data, godzina, typ zniżki (wymiar ulgi), imię i nazwisko pasażera.
  • Nowy bilet nie może się różnić w zakresie: liczby osób oraz stacji.

Bilet krajowy (PKP Intercity)

  • Wymiany można dokonać do 30 min przed odjazdem pociągu.
  • Zmiany można dokonać w zależności od połączenia w obrębie takich parametrów jak: data, godzina, typ zniżki (wymiar ulgi), imię i nazwisko pasażera.
  • Nowy bilet nie może się różnić w zakresie: liczby osób oraz stacji.
  • Jeżeli cena nowego biletu jest wyższa od ceny biletu wymienianego, faktyczna wymiana nastąpi dopiero po dokonaniu dopłaty i pod warunkiem, iż dopłata nastąpiła min. na 30 min przed odjazdem pociągu, którego dotyczy wymieniany bilet. Link do dopłaty zostanie wysłany po wypełnieniu poniższego formularza i poprawnym potwierdzeniu wymiany.
  • Jeżeli cena nowego biletu jest niższa, różnica w cenie biletów zostanie zwrócona na konto lub kartę, którą dokonano płatności.

Bilet międzynarodowy (PKP Intercity)

  • Wymiany biletu można dokonać najpóźniej w dniu poprzedzającym odjazd pociągu.
  • Zmiany można dokonać w zależności od połączenia w obrębie takich parametrów jak: data, godzina, przydzielone miejsce, imię i nazwisko pasażera.
  • Nowy bilet nie może się różnić w zakresie liczby osób oraz stacji.
  • Jeżeli cena nowego biletu jest wyższa od ceny biletu wymienianego, faktyczna wymiana nastąpi dopiero po dokonaniu dopłaty i pod warunkiem, że dopłata została zrealizowana min. na dzień przed odjazdem pociągu, którego dotyczy wymieniany bilet. Link do dopłaty zostanie wysłany po wypełnieniu poniższego formularza i poprawnym potwierdzeniu wymiany.
  • Jeżeli cena nowego biletu jest niższa, różnica w cenie biletów zostanie zwrócona na konto lub kartę, którą dokonano płatności.
  • Bilety zakupione w taryfie Super Promo International nie podlegają wymianom.
Uwaga
Zwrot i wymiana możliwa jest tylko dla biletów zakupionych za pośrednictwem serwisów EuroPodróże.pl, PolishTrains.eu, EuroPoezdka.com i EuroPodorozh.com.ua Dla naszych klientów udostępniona jest bezpłatna infolinia: +48 12 345 16 61 (opłata zgodna z taryfą operatora).