Bilet krajowy (PKP Intercity)
- Zwrotu biletu można dokonać do 20 min przed odjazdem pociągu.
- Anulacja biletu krajowego wiąże się z potrąceniem opłaty naliczanej przez Przewoźnika (w wysokości 15% ceny biletu) oraz opłaty pobieranej przez serwis EuroPodróże.
- Kwota należna Użytkownikowi za zwracany bilet jest przesyłana tym samym kanałem, którym dokonał płatności za bilet, w terminie do 3 dni.
- Nie ma możliwości zwrotu biletu skontrolowanego przez konduktora. Zwrot środków może nastąpić wyłącznie na drodze reklamacji.
- Po terminie odjazdu pociągu zwrot biletu jest możliwy wyłącznie w drodze reklamacji. Warunki reklamacji zależą od regulaminu danego Przewoźnika. Do uznania reklamacji konieczne jest poświadczenie braku wykorzystania biletu, które wydawane jest w kasie kolejowej nie później niż do daty i godziny ważności biletu lub dokument wystawiany przez konduktora ze wskazaniem przyczyny braku wykorzystania biletu. W przypadku biletów na pociągi EIP i EIC, zakupionych w ofercie "SuperPromo" lub "Promo", poświadczenie rezygnacji można otrzymać po zgłoszeniu i okazaniu biletu w kasie biletowej lub w punkcie obsługi w okresie 30 minut od planowanego odjazdu pociągu.