Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
 
Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
hero img

Pomoc

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Skorzystaj z wyszukiwarki

Płatność online

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę znaleźć numer mojej rezerwacji?

Gdzie jest numer biletu?

Gdzie mogę znaleźć kupiony bilet?

Nie mogę znaleźć połączenia, co mam zrobić?

Nie otrzymałem biletu do założonej rezerwacji

Elektroniczne potwierdzenie rezerwacji nie jest równoznaczne z biletem kolejowym. W celu zakupu biletu należy je potwierdzić poprzez dokonanie opłaty za bilet.

Po potwierdzeniu rezerwacji opłatą, bilet kolejowy online jest wysyłany do Klienta:

  • na podany adres mailowy jako załącznik PDF
  • w formie SMS na podany numer telefonu

Należy sprawdzić skrzynkę odbiorczą oraz wiadomości SPAM.

Jeżeli bilet nie jest widoczny prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Kupiłem bilet dla kilku osób, a dostałem tylko jeden dokument

Płatność zakończyła się niepowodzeniem, czy moja rezerwacja biletu jest ważna?