Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
 
Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
hero img

Pomoc

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Skorzystaj z wyszukiwarki

Płatność online

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę znaleźć numer mojej rezerwacji?

Gdzie jest numer biletu?

Gdzie mogę znaleźć kupiony bilet?

Nie mogę znaleźć połączenia, co mam zrobić?

  • Wybrałeś pociąg zagraniczny z wyjazdem z Polski, którego trasa nie jest jeszcze przez nas obsługiwana. Spróbuj wyszukać połączenie z jednego z miast przesiadkowych np.: Warszawa, Kraków, Katowice lub Poznań. Jeśli nadal nie otrzymałeś wyniku spróbuj wyszukać połączenie z jednego z miast przesiadkowych poza granicami Polski, np. Berlin, Praga, Londyn, Paryż, Bruksela, Budapeszt, Wiedeń.
  • Twój pociąg nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Spróbuj zmienić datę podróży. Rezerwując połączenie po krajach europejskich, w większości przypadków sprzedaż biletów jest dostępna najpóźniej do około 30-60 dni od dnia dzisiejszego.
  • W pociągu zostały wykupione wszystkie miejsca lub wybrana taryfa jest obecnie niedostępna. Spróbuj zmienić datę podróży. Możliwe, że wybrany przez Ciebie bilet podlega specjalnym warunkom np. stawki weekendowe lub promocje.
  • Jeżeli nadal nie udało Ci się znaleźć dogodnego połączenia skontaktuj się z konsultantem podróży przez formularz zgłoszeniowy. Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.

Nie otrzymałem biletu do założonej rezerwacji

Kupiłem bilet dla kilku osób, a dostałem tylko jeden dokument

Płatność zakończyła się niepowodzeniem, czy moja rezerwacja biletu jest ważna?