Korzystasz z nowej wersji EuroPodróże

Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże

Korzystasz z nowej wersji EuroPodróże

 
Bilety na pociąg. Wyszukiwarka połączeń PKP - EuroPodróże
hero img

Pomoc

Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.

Skorzystaj z wyszukiwarki

Płatność online

Zwrot i wymiana biletów

Jak mogę zwrócić swój bilet?

Ile kosztuje zwrot biletu?

Jak i kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony bilet?

Jak mogę wymienić swój bilet?

Czy mogę zmienić nazwisko na swoim bilecie?

Ile kosztuje wymiana biletu?

Jak mogę reklamować niewykorzystany bilet?

W przypadku niewykorzystania biletu można złożyć reklamację u przewoźnika za pośrednictwem serwisu EuroPodróże. W tym celu należy przysłać na adres kontakt@europodroze.pl:

  • potwierdzenie niewykorzystania biletu, które można uzyskać od konduktora podczas podróży lub w kasie PKP w terminie ważności biletu. Termin ważności jest rozumiany zazwyczaj jako data i godzina zakończenia danego odcinka podróży.
  • krótki opis przyczyny niewykorzystania biletu.

Przewoźnik zastrzega sobie prawo do odpowiedzi w ciągu 30 dni.