Pomoc
Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.
Poznaj nasze odpowiedzi na konkretne pytania i wątpliwości i dowiedz się wszystkiego czego potrzebujesz.
Bilet elektroniczny
To bilet wysyłany do klienta na podany podczas rezerwacji adres mailowy. Taki bilet należy wydrukować i zabrać ze sobą w podróż. Bilet może być wydrukowany w kolorze lub w wersji czarno-białej. Taki bilet należy okazać konduktorowi podczas kontroli na urządzeniu mobilnym lub w formie drukowanej wraz z dokumentem ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość oraz wybrane ulgi.
Bilet papierowy
Nieliczni przewoźnicy wymagają od podróżnych posiadania tradycyjnego biletu papierowego. W takiej sytuacji bilet wysyłany jest do klienta kurierem na podany podczas rezerwacji adres pocztowy.
Bilet drukowany na stacji
Tzw. TOD (ticket on departure) to bilet drukowany w automatach na stacjach kolejowych. Podczas rezerwacji online klient otrzymuje na adres mailowy numer rezerwacji wraz z dokładną instrukcją, jak wydrukować bilet na stacji kolejowej.