obsługa klienta

Wyjątkowa obsługa klienta na wyciągnięcie ręki

Jest zawsze tam, gdzie jej potrzebujesz, gotowa pomóc w każdej sprawie. Szukasz konkretnego połączenia? Nie wiesz z którego peronu odjeżdża pociąg? A może potrzebujesz pomocy w przypadku opóźnienia pociągu? Nasza infolinia jest tutaj, aby pomóc ci z uśmiechem, chętnie rozwiązując wszelkie pytania lub wątpliwości. Zaangażowanie naszego zespołu w obsługę klienta jest nieporównywalne, dzięki czemu Twoja podróż przebiega tak płynnie i przyjemnie, jak to tylko możliwe.

Prawdziwa obsługa klienta, każdego dnia w roku

Ludzie podróżują codziennie, od poniedziałku do niedzieli przez 365 dni w roku. Rozumiemy, że podróż może wiązać się z różnymi wyzwaniami i pytaniami, a my jesteśmy tutaj, aby zaspokoić Twoje potrzeby. Niezależnie od tego, czy podróżujesz po południu, czy masz pytanie późno w nocy, nasi specjaliści są gotowi do pomocy. Nie musisz martwić się o czas, ponieważ w Europodróże jesteśmy do Twojej dyspozycji przez cały dzień. Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku od 8:00 do 23:00, a w soboty i niedziele od 9:00 do 23:00, zapewniając wsparcie zawsze wtedy, gdy go potrzebujesz.

Jak się z nami skontaktować?

Jeśli wolisz porozmawiać przez telefon, zadzwoń na naszą bezpłatną infolinię pod numer +48 12 345 16 61. Osoby preferujące inną formę kontaktu mogą do nas napisać na adres: kontakt@europodroze.pl. Staramy się reagować tak szybko, jak to możliwe, zapewniając odpowiedzi na pytania i niezwłoczne zaspokojenie potrzeb.

Jesteśmy po to by Ci pomóc

Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby podróż była jak najłatwiejsza, gotowi do pomocy w różnych kwestiach. Potrzebujesz kupić bilet dla siebie i swojego pupila? Albo bilet z psem? Zadzwoń na naszą infolinię. Dzwoniąc lub pisząc do nas, możesz również zakupić kuszetki czy bilet sypialny. Podróżujesz większą grupą i nie wiesz jak kupić bilety dla wszystkich? Nasi specjaliści zajmą się tym za Ciebie, zapewniając bezproblemową podróż.

Osoba stojąca z rowerem na peronie

Zwroty i wymiana biletu

W wielu kwestiach nie potrzebujesz pomocy naszej infolinii. Z wieloma zadaniami możesz poradzić sobie samodzielnie za pośrednictwem naszej strony internetowej i aplikacji. Zastanawiasz się, jak zwrócić bilet kolejowy? Możesz to łatwo zrobić za pośrednictwem strony internetowej, korzystając z formularza zwrotu i wymiany biletów. Ta sama opcja jest dostępna w naszej aplikacji, gdzie można zwrócić bilet za pomocą kilku kliknięć. Oferujemy również możliwość wymiany biletu kolejowego do 30 minut przed odjazdem. Naszym celem jest uczynienie tych procesów tak płynnymi, jak to tylko możliwe, umożliwiając korzystanie z łatwych w użyciu narzędzi.

Postępowanie w nieoczekiwanych sytuacjach

Usługi online mogą czasami stanowić wyzwanie, takie jak brakujący bilet na e-mail / SMS lub trudności z otwarciem biletu. W takich przypadkach napisz lub zadzwoń do nas, a nasi specjaliści z przyjemnością pomogą Ci tak szybko, jak to możliwe. Zależy nam na szybkim i skutecznym rozwiązywaniu wszelkich problemów, zapewniając, że Twoje plany podróży pozostaną niezmienne.

Faktury

Kupiłeś bilet kolejowy, ale potrzebujesz faktury i zapomniałeś wybrać tę opcję? Wszystkie kwestie związane z fakturami są fachowo obsługiwane przez nasz Dział Obsługi Klienta. Jesteśmy gotowi pomóc i odpowiedzieć na wszystkie pytania od poniedziałku do niedzieli, zapewniając potrzebne wsparcie przez cały tydzień.

Infolinia EuroPodróże

Odkryj Szwajcarskie Pociągi Panoramiczne z łatwością

Marzysz o podróży pociągiem panoramicznym po Szwajcarii, odkrywaniu oszałamiającej przyrody, ośnieżonych szczytów, górskich dolin, mostów i wąwozów? Wszystko to jest w zasięgu ręki! Nie musisz szukać przejazdów na zagranicznych stronach. Nasze Biuro Obsługi Klienta zorganizuje całą wycieczkę za Ciebie. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem specjalnego formularza, aby Twoja wymarzona podróż stała się rzeczywistością. Nasz zespół jest po to, aby Twoja przygoda była niezapomniana i bezstresowa.

W EuroPodróże nasze biuro obsługi klienta dokłada wszelkich starań, aby Twoja podróż była wyjątkowa. Niezależnie od tego, czy chodzi o rozwiązywanie problemów, pomoc w zakupie biletów, czy planowanie wymarzonej podróży, jesteśmy tutaj, aby pomóc na każdym kroku.